Blogtrottr
批踢踢實業坊 hardware 板
[請益] 有人電腦會突然出現這個畫面嗎
Jun 14th 2013, 16:13

作者flyingcop (飛揚的杯子)

看板hardware

標題[請益] 有人電腦會突然出現這個畫面嗎

時間Fri Jun 14 16:13:57 2013

如題 http://ppt.cc/q0KO 出現這個畫面 然後 我GOOGLE好久 找不到相似的問題 或者 應該 說這種畫面的名稱叫做什麼??? 我好像是換了 顯卡才有的狀況 尤其號發在看影片的時候 只要我不看影片就不會 顯卡前天買的 前天、昨天加今天一整天 電腦都怪怪的 然後今天更嚴重 看影片看一看直接給我關機XD 我想請問一下 有沒有人碰過類似的問題呀 -- -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.35.203.55

nrezw:...驅動呢? 還是psu不足? 06/14 16:14

flyingcop:已有灌新的驅動 PSU 不確定 只能確定的是 我很久沒換了 06/14 16:26

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()