close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決
不喜歡做愛會有生理需求嗎
Jun 14th 2013, 16:59

請問一下哦
我男朋友是不喜歡做愛的那種人
不過我不知道是不是對象關係
不知道是不是因為她對之前女朋友都不了解
(因為都是感覺對就在一起)
加上他不愛隨便
但是 她說我跟之前那些都不一樣
我們也都快一年了 他也把我當老婆
* 她把暫時的女性朋友 和老婆分得很清楚
我也是從以前到現在唯一一個
我想問那她對我 是會有生理需求..?

之前我曾經跟他溝通到這個問題
她覺得下體touch 到就感覺很噁心

不過聽說男生部都會有生理需求...
如果一個男生不想做愛
那她會有生理需求嗎? 就是自衛之類的...

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()