Blogtrottr
批踢踢實業坊 MayDay 板
 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
[提問] 星空的LIVE有降Key?
Sep 30th 2013, 20:41, by pttbechia

作者pttbechia (也許我還不明白)

看板MayDay

標題[提問] 星空的LIVE有降Key?

時間Mon Sep 30 20:41:28 2013

剛和朋友在討論,他一直覺得阿信live演出唱星空時有降key 已經和我說過好幾次了= = 而且特別強調星空,其他首都沒有 我個人是不太瞭解key這種東西啦.. 不過我記得阿信曾說過: 就算狀況不好、感冒,唱到破音也沒關係,絕對不會降key之類的話, 所以我覺得應該沒有吧? 不過朋友一直說低很多很多 而且他還有在玩音樂,我什麼都不懂也不知道怎麼反駁他 所以來問問比較專業的大家,真的有降key嗎? 如果沒有的話,為什麼會他老覺得很低? 應該是他的耳朵問題對吧XD 我承認這篇文很閒聊... 有個結論之後我會自刪,抱歉了,謝謝。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 36.229.3.10

ak4770350:聽前奏,應該有吧QQ不過我也不是很專業 09/30 20:45

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()