Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
想找一句訂美國飯店的英文。謝謝!
Jul 3rd 2014, 18:31

我是有碰到過很小很小的飯店(類似像國家公園旁邊的Bed and Breakfast. 他的訂房方式就是,
三種房間選擇. 價錢(旺季一個價, 淡季一個價). 沒有網上刷卡(他解釋, 刷卡費用太, 小店付不起.) 可以你打電話給他(還有business hours), 或是email連絡.

後來我是打電話給他信用卡號碼, (我怕email信用卡號碼不安全). 訂好房間, 跟他說好我到達的時間.

當天到的時候他不在, 把鑰匙放的地方email給我. 整晚, 就只有我們一戶入住...房間很乾淨, 很舒服, 也便宜. 但是因為是淡季, 服務從簡.

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()