Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
Disney Gifts for Everyone

Find the perfect gift for your family and friends at the Disney store. Explore merchandise of all your favorite characters.
From our sponsors
發票要的回來嗎?
Sep 30th 2013, 21:49, by super214x

作者super214x (純真年代像個小孩)

看板ask

標題發票要的回來嗎?

時間Mon Sep 30 21:49:15 2013

小弟昨天做了一件蠢事,昨天兌七八月份的發票,有一張末四碼為1166也就是中了一仟,但是小弟以往都只有中兩佰的命,所以昨天很習慣的忽略了第四碼只看見末三碼就以為只中兩佰,就很開心的跑去7-11換兩佰的零食吃了,今天才發現我其實是中一仟,我後來有跑回去7-11問(店員也認得我,店員當時也沒注意我其實是中一仟,該發票背面中獎人有填我的資料),但是店員說明早店長才會來叫我明早再去問店長,我想問有沒有鄉民有跟我一樣的經驗,那發票有可能拿回來嗎? -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.45.97.13

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()