Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
[討論] 女生在一起前後差很多
Jun 13th 2014, 07:29, by gk524

作者gk524 (台灣山下智久)

站內Boy-Girl

標題[討論] 女生在一起前後差很多

時間Fri Jun 13 07:29:51 2014

最近剛結束一段感情 有些疑問 這女生算是我主動認識的 一開始感覺對我沒什麼興趣 後來不知道為何開始每天找我聊天 也會做球給我 也會吃其他女生的醋 雖然曖昧只算普通 後來我告白之後就在一起了 但三個禮拜後 她跟我說不知道為什麼都不會想我 以前談戀愛都想每天黏在一起 跟我卻不會 對我的興趣跟熱情也越來越不如我跟她在一起前 她說我們合不來 但如果合不來 為什麼在一起前可以每天一直聊 手機也能講1.2小時? 歹戲拖棚後還是分了 我覺得應該是對我沒感覺 沒有心動 沒有那麼喜歡我吧 我們認識三個月交往一個月 為什麼在一起前後會差這麼多呢? -- Sent from my iPhone -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 220.141.116.129 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1402615794.A.5E2.html

paigequeen:不夠喜歡你 06/13 07:32

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()