close
Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 英雄聯盟LeagueofLegends 討論板
 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
[攻略] 誰說獨家新聞只能報導下路實況?我現在晉升為中路超級主播!!!
Mar 17th 2014, 15:06, by BLJJ ( 這一點都不科學 )

據我所知,janna的魔功加成不高吧
即使配上冥火也秒不了人家吧
q的cd很長,不太痛
w手短,沒有人會傻傻的給你丟,最少會回你技,一定比你的痛
poke不了,也可以說是poke超易躲
如果看到你亂放q,我會馬上沖上前扁你
(你穩少一招一定換贏你)
又沒有農冰技
你不要傻傻的跟我說q是農冰技
要你的cc我不如玩露璐單中算了
別吧apjanna吹得哪麽神

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()