close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ChungLi 板
[求助] 搬家用的小貨車....
Jun 16th 2013, 00:56

作者jexicaping ()

看板ChungLi

標題[求助] 搬家用的小貨車....

時間Sun Jun 16 00:56:47 2013

不知道可不可以在這邊問,但是確實蠻急的 搬家版人又非常少,違反板規的話我會自刪~~ 是這樣的,禮拜一(6/17)原本是我搬家的日子 公司好不容易請好假了,也跟原房東確定要交接 搬家的車子是跟朋友借的小貨車 但是今天臨時朋友竟然說當天他要用車無法外借~"~ 我現在非常緊張!!! 想請問一下哪邊可以租借到小貨車??? 或是有價錢合理的搬家公司能介紹給我...... 因為之前家人搬家被流氓搬家公司狠狠坑了一堆錢 所以我很擔心又會重蹈覆轍... ps 還是有版友有小貨車願意外借的?我願意支付合理價錢,不會借太久 大概4~5個小時這樣... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.58.160.39

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()