close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
好貴的磚頭 iPhone 6
Sep 30th 2014, 14:52

今天中午的時候,跟露天拍賣的一位網友買了一支iPhone 6 64灰色的,因為到現場的時候,是利用中午休息的時間(地點是土城家樂福門口),所以有點趕著回公司,該網友也說他手機正在重置(跑蠻久的),我就想說直接帶回去弄。
最慘的事情來了,我手上的iPhone 5有網友要購買,我就直接重置了賣給另一個網友(也是中午)行程超趕,晚上下班之後回到家,發現i6重置好了,想說要插入卡片使用了,天啊(Apple id是別人的)正要想說要打電話給賣我的人,發現我好像號碼沒留,拍賣他也下架了。囧囧囧

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()