close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 SET 板
 
[感想] 哈哈哈阿離你幹得好啊!!!!!
Oct 30th 2014, 00:13, by chenyoyo

作者chenyoyo ()

看板SET

標題[感想] 哈哈哈阿離你幹得好啊!!!!!

時間Thu Oct 30 00:13:43 2014

我看到預告了!!! 好爽啊!!!!! 我想金濟仁應該也很爽吧!!! 總算有人要替他的死討公道了!!!! 趕快把殺人老爸被漂的白白淨淨的兩個抓去關啦 沒錯另一個就是在講鐘偉哲 我可沒有很喜歡他跟白雪最近的劇情 殺人老爸還好幾次殺人未遂的 跟謝白雪演什麽北七感情戲啊,我一點都不覺得好笑啦 煩死了!!!!! 快把這兩個殺人犯抓去關啦 然後濟仁醫院快倒我要看金珮芳發瘋啦 阿離加油啊!!!!! 打倒金珮芳!!!!! 雖然我知道,一個真男一,一個真女一 還有一個是愛將 我的願望實現機率很小………………………… -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 223.141.33.143 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/SET/M.1414599226.A.7E6.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()