Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
[討論] 年紀問題
Oct 31st 2014, 17:11, by hamesometony

作者hamesometony (爛冷人)

看板Boy-Girl

標題[討論] 年紀問題

時間Fri Oct 31 17:11:53 2014

就在分手後的五個月我走出失戀期了,也巧遇了一位異性朋友 愛情總是特別奇妙,這次讓我體驗到有愛情滋味的是大我6歲的姊姊 (我19歲,她25歲) 我們話題很少有交集,我們交友圈完全不同,她朋友看到我的第一反應是 "那是妳弟弟" 我想珍惜,想保留這段感情,我試著更成熟,試著了解她 可是彷彿有點困難....她這時候的感情是需要一個穩定,有安全感又成熟的男人 而我19而已,沒能給予她什麼,更不能承諾任何的事情 難得年齡是最大的問題.... -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 49.218.209.49 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1414746715.A.C88.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()