close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Re: [心情] 以為被劈腿,結果是小王
Mar 5th 2015, 02:10, by vaiking0120

作者vaiking0120 (耐心等待)

看板Boy-Girl

標題Re: [心情] 以為被劈腿,結果是小王

時間Thu Mar 5 02:10:37 2015

MarlaDurden: 有過相同經驗,都是這種爛咖讓我們再也無法好好的與人交往 pj: 推MarlaDurden大大,這種人會讓你從此無法相信人了! 真的是這樣 現在想到還很氣憤 說什麼只有我一個男人 傳那些甜言蜜語 回想起來都覺得噁心斃了 噁心到想吐 情人節說要加班 和我改約週日 擺明就是和正牌的過 我只是備胎 瞞著我 把人當備胎 還講那些虛情假意的話 垃圾王八蛋啦 超想罵髒話 她現在還不知道我發現這件事 我在想是要攤牌還是直接不理她分手 ----- Sent from JPTT on my Sony D2533. -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 101.138.140.31 ※ 文章網址: https://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1425492642.A.24D.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()