close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 car 板
 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
[問題] 請問該如何處理
Feb 3rd 2014, 01:39, by yeight

作者yeight (小歪)

看板car

標題[問題] 請問該如何處理

時間Mon Feb 3 01:39:56 2014

昨天開車上高速公路 中間在休息站吃個東西上個廁所 要離開時發現車子左前方保桿有擦傷的痕跡 還稍稍凹了一些 我很確定停車時沒有這擦傷(下車時我有巡了一下) 我想請教的是 我知道停車場的事故 警察好像不受理報案 那接下來我就只能自認倒楣? 如果有錄影機錄到車牌 (不過我看休息站沒有錄影機對著停車場...) 那我可以請警察查出車主資料嗎? 還是我要提出怎樣的告訴 例如肇事逃逸或是毀損之類的 警察才會受理? 謝謝~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 220.137.70.164

DRLai:之前家裡發生類似的,停在溫泉停車場被撞 02/03 01:41

DRLai:警察要我們自己跟業者拿錄影紀錄報案.. 拿到影片不是連續 02/03 01:42

DRLai:畫面以至於無法斷定(大概一秒2張畫面,剛好沒錄到撞的一刻) 02/03 01:42

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()