close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
Own the Game.

Elevate your game with the newest adidas men's soccer footwear and apparel.
From our sponsors
[請益] offer比較
Aug 30th 2013, 15:55, by edcxz

作者edcxz (我在中東的日子)

看板Tech_Job

標題[請益] offer比較

時間Fri Aug 30 15:55:50 2013

終於等到了公司肯用我 公司:X成 公司:X遠 職位:組立課 儲備幹部 職位:尖端所研究專員 兩個都不是我心目中的工程師 內容:1.帶產線OP 內容:1.化學化工紡織高分子相關 2.儀器檢測分析 3.聚脂合成 紡絲測試 薪資:N-4K 薪資:N 工時:0830-1730 (可能會交接到2030) 工時:0745-1700 周休二日 有可能星期六加班 目前沒有加班風氣 責任制 要量產才有可能星期六加班 一個算是機械又不是我想要去的研發 而且帶人組立....感覺未來發展性不高 僅能靠加班賺錢 但交通只要20分以內 另一個是我本科化工 我脫離太久 很多東西已經還給老師了 可是交通卻要40分鐘 這.... 懇請各位大大給些意見~感恩!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 122.121.203.67

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()