close
Blogtrottr
侑侑小報 :: 痞客邦 PIXNET ::
韓劇欣賞|韓星介紹|韓聞報導| 
How To Lose 19.8 lbs In 21 Days.

Lose weight the right way and keep it off.
From our sponsors
【影視】水木劇收視《我人生的春天》首位《對我而言可愛的她》第二
Oct 9th 2014, 06:24

水木劇收視格局基本穩定:《我人生的春天》首位《對我而言可愛的她》位居2


撰寫夢夢| 2014年10月09日11:31 《我人生的春天》收視回升,同時段保持一位。

今日(9日),根據韓國收視率調查公司尼爾森透露:"在昨 ​​晚的水木劇中,

MBC電視劇《我人生的春天》全國收視率為9.1%,相較上集的收視率8.8%,

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()