close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Find True Love

Relationships aren't easy. Let a live psychic advisor guide you to the answers. Call today for a complimentary reading!
From our sponsors
[心情] 沒有開始的結束
May 30th 2014, 08:20, by janhau999

作者janhau999 (Zophnet)

站內Boy-Girl

標題[心情] 沒有開始的結束

時間Fri May 30 08:20:52 2014

Po在這版不知道對不對 如果有誤就先在此道歉 單身了三年 好不容易才出現了妳 真的已經快要忘記喜歡一個人是什麼感覺 原本以為我不會再有認真的想法 雖然認識時間很短 可是我想珍惜 即使對彼此不了解 但還是想努力 可惜的是我沒腦說錯話 導致不得不坦承 但妳不相信我 我也無話可說 一切都出現在預料內 哈哈 認識不到一個月 我想我是真的喜歡妳了 我不知道妳的過去 不懂妳的遭遇 但我不在意 只想享受這難得的開心 逼不得已的情況下得明說我的心意 只是我的誠實讓妳選擇用消失回應 一切都不要緊 單身了這麼久 再多點時間也沒關係 我們都沒準備好 但我決不是因為孤單才找上妳 謝謝妳的短暫陪伴 謝謝妳讓在異地生活的我多認識一些路 希望妳過的開心 希望妳找工作順利順遂 再怎樣不願意 還是得說到做到還原妳的生活 感謝妳 我手機電話簿裡名稱是cutie的妳 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 101.10.78.152 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1401409255.A.A22.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()