Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決 
這公司給的資遣費合理嗎
Nov 1st 2014, 01:55

昨天下班臨時跟我說要我做到昨天就好
薪水方面給我10月份正常的薪水
然後多給我11月份20天的錢

我在那一間工作1年4個月
這樣的話資遣費合理嗎?
因為我不怎麼清楚
所以來發問

如果有需要我補充的
跟我說一下我會在補充

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()