close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
[詢問] 請問粉絲專頁管理員權限問題
Mar 7th 2014, 11:40, by syant

作者syant (蓮漪鴨)

看板Facebook

標題[詢問] 請問粉絲專頁管理員權限問題

時間Fri Mar 7 11:39:58 2014

大家好 我剛開一個粉絲專頁 設了A朋友為內容召集人後 發現我無法在動態時報辦活動或里程碑 只剩近況更新和相片影片 我覺得奇怪 於是把A刪除了 然後又可以辦活動和里程碑 然後我又加了B內容召集人 這次就沒問題 請問A召集人是不是動到什麼設定 讓我不能辦活動和里程碑呢 感謝回答 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.164.107.112

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ipokgfd5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()